Vanliga frågor

Vanliga frågor

Vi vill förlänga säljperioden. Går det att göra?
Självklart! Kontakta oss via Meddelanden i säljportalen så löser vi det, med förutsättningen att vi inte redan plockat er order.
Försäljningen har redan avslutats, men vi vill fortsätta sälja! Kan vi göra det?
Ring oss så snart som möjligt så ska vi försöka stoppa avslutet om det är möjligt. Har vi redan plockat er order kan det vara svårt dock, isåfall rekommenderar vi att ni startar en ny försäljning om ni vill sälja mer.
Vi har fått en ny säljare i gruppen som gärna skulle vilja sälja, men han/hon har ingen inloggning?
Lägga till säljare är inget ni som grupp kan göra själva, men kontakta oss via Meddelanden så hjälper vi er med detta.
Är det möjligt att ändra säljarnas inloggningar i säljportalen?
Tyvärr är det inte möjligt, säljaren måste logga in med sitt kundnummer och sin personliga kod. Vi rekommenderar att du som kontaktperson sparar en av kopiorna av säljarinloggningarna och att du använder den andra kopian till att klippa ut en inloggning till varje säljare.
En av våra säljare har glömt sina inloggningsuppgifter och jag har tappat bort pappret med alla kundnummer. Hur fixar vi detta?
Hör av dig till oss via e-post från den e-postadressen gruppen anmälde er med så skickar vi en digital kopia av inloggningsdokumentet.
En av våra säljare råkade stava sitt namn fel vid registreringen. Går detta att ändra?
Tyvärr går det inte att ändra just nu. Men ingen fara, det enda stället detta kommer synas är i följesedlarna som kommer med ert paket. Säljarens namn används där för att ni lätt ska kunna sortera varorna per säljare.

Meny